dinsdag 31 augustus 2010

Poep.....heel veel poep

Het loopt echt de spuigaten uit! Behalve Keli zijn de pups nu ook duidelijk dun aan het poepen en ook Max deed gisteren mee:-( Dat geeft een hoop extra drukte, maar vooral zorg. We moeten nu drie dagen ontlasting van Keli verzamelen in de hoop dat daaruit duidelijk wordt wat het is, maar nog belangrijker; hopelijk krijgen we dan een afdoende behandeling. Al die nachten wakker worden omdat Keli naar buiten moet begint zijn tol te eisen. Lex en ik worden allebei kribbig, vooral tegen elkaar, en dat kunnen we er niet bij hebben. Ook het feit dat Lex morgen naar Polen moet voor 3 dagen is niet echt rustgevend. Want ik maak me bezorgd en kan dat dan niet delen met Lex. Maar....ook daar komen we wel door heen( hoop ik)
De kist van de pups was vanmorgen ook één grote strontbende en dus had ik gelijk een lekker klus toen ik net uit bed was. Gelukkig niet op mijn nuchtere maag want net als altijd had ik mijn ontbijt al op bed gehad van Lex:-))

Omdat het diaree verhaal wat besmettelijks zou kunnen zijn wat ook bij de poezen zou kunnen gaan spelen hebben Nimah, Fay en Senne "poezenkamer-arrest". Nimah en Fay zijn natuurlijk allebei drachtig en dus wil ik geen risico lopen dat daar de diaree ook toeslaat. Fay moet aankomend weekend bevallen en de kittens zijn buitengewoon kwetsbaar met hun geboorte gewicht van rond de 90gram. Gisteravond heb ik alles in de poezenkamer goed gesopt met dettol en vanaf nu mag je alleen nog naar binnen zónder schoenen die beneden hebben gelopen en mét ontsmette handen. Zo hoop ik de evt. bacterie buiten de deur te houden zodat de poezen gezond en happy blijven en er goed voor de komende kittens gezorgd kan worden.

Nee....saai is het hier nooit, maar soms zou het iets saaier nmogen zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten