donderdag 12 augustus 2010

Natuurlijk weer....Keli en haar puppen.

Het gaat echt beter met keli. We zijn er nu al 4 nachten niet meer uit geweest voor haar en haar ontlasting is weer op te pakken in een zakje. Ik heb nu dan ook het idee dat ze weer lekker aan kan gaan sterken. Ze eet ook weer goed en ze kijkt weer wat waakzamer uit haar ogen. Gelukkig maar want die kleine witte "monstertjes" drinken haar nu echt helemaal leeg. Gisteren bij het wegen zagen we dat er al 3 boven de kilo wegen, dat Steffi nog steeds de zwaarste pup is en dat zij in 24u 148 gram gegroeid was!! Dat is toch niet voor te stellen op zo`n hummel, zoveel groeien. Het is echt niet overdraven als we zeggen dat we ze zien groeien.Dit zijn de puppen in de wasmand. Ze liggen daarin als ik de werpkist ga verschonen zodat ik alles even lekker kan schoonmaken. Nieuwe handdoeken erin, tafelkleed er over heen en doordat dit allemaal vast geplakt is met dubbelzijdig tape, blijft het allemaal mooi strak liggen. Keli zorgt ervoor dat er maar weinig schoon te maken is want alle poep van de puppen wordt nog door haar weg gewerkt( lees; opgegeten). Alleen zie ik af en toe een natte plek van een plasje, maar als Keli de kans krijgt likt ze dat zelfs nog op. Wat dat betreft is de verzorging van het kleine spul nu eigenlijk nog een "eitje". Wacht maar tot ze over een paar weken door de huiskamer lopen en overal poepen en piesen.......

1 opmerking:

  1. Wat zien ze er goed uit!! Ze groeien hard he! gaat het met de poes ook goed?
    Ik had eigenlijk ook nog even een vraagje. Ik las dat je een konijnenpension hebt, zou er misschien nog plaats zijn voor 2 konijntjes begin september?
    Fijn weekend!

    Groetjes Anouk ( anoukvanderzee@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen