donderdag 11 maart 2010

Puppy`s knuffelen!

speciaal voor John en Marion;
Vandaag ben ik in Utrecht puppy`s wezen knuffelen. Romy, de zus van onze Max, heeft 4 weken geleden 5 pupjes gekregen. Omdat ze zo ontzettend hard groeien ben ik vanmiddag op pad gegaan naar Utrecht om die kleine wondertjes te bekijken en te knuffelen. Vier weken betekend dat ze alweer op de helft zijn van de periode bij de fokker. Dus lekker nog even genieten. Nou even......Ik was niet meer weg te krijgen.
Zo heerlijk om die kleine witte bolletjes door de kamer te zien waggelen en al hun geluidjes te horen. Gapen, kreunen, piepen en nog een heel arsenaal van geluidjes komen voorbij en dat is zooooo leuk. Hebberig wordt je ervan. Wie weet gaan wij uit het volgende en laatste nestje van Keli ook wel zo`n hummel houden. Dat zou wel erg leuk zijn, zeker als je weet wie de vader gaat worden:-) Maar zo ver zijn we nog niet want dat laaste nestje van Keli zit pas in de planning voor begin 2011.
John en Marion hebben behalve Romy nog twee Zwitserse Witte herder reuen en één daarvan is Beau- de vader van onze Max. Beau is een prachtige imposante reu. Ondanks zijn 9 jaar ziet hij er nog prachtig uit en hij is, voor mij persoonlijk, de mooiste witte herder reu die ik ken.
Zijn maatje Kane is een echte lieverd en een knuffel. Helaas familie van Keli want anders had hij zeker een keer de papa mogen worden van Keli`s pupjes.
Beau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten