vrijdag 12 maart 2010

Moeten kiezen...??

Soms heb ik bijna het gevoel te moeten kiezen waarover ik ga schrijven; zoveel heb ik te vertellen.
Ik ben druk met telefoontjes en mailtjes van mensen die informeren naar de Abessijn kittens. Ik heb al een paar gezellige gesprekken gevoerd met enthousiaste mensen die duidelijk geinteresseerd zijn in een kitten. Vooral voor Matiz, het wildkleur katertje, is veel belangstelling. Ik vertel uitgebreid en enthousiast hoe leuk de kittens wel niet zijn, hoe goed het gaat met ze en hoe ontzettend leuk hun moeder is....Dan denk je toch: hoe zouden mensen het niet kunnen doen, een kitten uit zo`n fantastische combi en zo`n geweldige fokker!! Ze beloven dan ook heilig om "morgen" te laten weten of ze er serieus mee verder willen. Ik waarschuw ook nog dat er veel vraag is en ik beloof het kitten tot morgen- tot nader bericht van hen- te reserveren. Hoe kan het dan toch zijn dat ik NOOIT meer iets van deze mensen hoor?? Doe ik iets verkeerd, ben ik té enthousiast of juist niet?? Of moet ik constateren dat mensen vaak niet echt beleefd zijn en gewoon niets meer laten horen, lekker gemakkelijk???!!!
Hoe dan ook; Matiz is nog niet besproken, Aygo ook nog niet, maar blauw is ook minder populair, dus dat kon ik verwachten. Vandaag ook weer 2 mensen die informeren naar Matiz . Eén per telefoon en één via de mail. De meneer aan de telefoon heeft mij beloofd vandaag nog te laten horen of ze een optie op Matiz willen nemen......Ben benieuwd!
En anders kan ik naar de mensen van de mail door geven dat hij nog steeds beschikbaar is. Ach er komt heus wel een leuk baasje voor het kleine spul, alleen maakt dit me altijd weer duidelijk hoe makkelijk mensen met je om kunnen gaan. Toch verprutst dit heus mijn plezier van het fokken niet hoor. Ik geniet van het groeien en bloeien van die prachtige, goed doorvoede hummels:-)) Het is duidelijk dat ze goed verzorgd worden door mama en oma en daar gaat het om. Ook het idee dat Zafira gaat blijven, maakt het extra leuk. ze is nu al zo mooi van kleur, dus gaat ze vast heel mooi worden. Hopen dat er ook een heel leuk karakter in zit, maar aangezien het karakter van Fay me ook erg aanspreekt, ben ik daar niet zo bang voor. Dan heb ik dus al 3 van de kleurtje waar ik voor "spaar". De mooiste kleuren bij de Abessijnen zijn voor mij blauw, fawn, wildkleur en sorrel. Nimah is sorrel, Fay is fawn en Zafira is wildkleur en dan ontbreekt alleen nog blauw. Ook daar is al een plan voor hoor, ik ben op zoek naar een Somali poesje in de kleur blauw. De Somali is de langharige variant van de Abessijn en het lijkt ons erg leuk om een Somali erbij te hebben:-))
Nee, het is hier nooit saai, er zjn altijd plannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten