vrijdag 25 mei 2018

Zoals beloofd

Over de kittens van Fiep kan ik eigenlijk heel kort zijn. Ze zijn dik, rond en sloom. Uitermate tevreden liggen ze met volle buikjes in de doos. Ze beginnen af en toe een beetje door de doos te kruipen, maar ik zie ze toch vooral dicht tegen elkaar liggen slapen. Het is zo`n koddig gezicht want ze zijn zo rond en vol. Er is geen twijfel over mogelijk dat Fiep ontzettend goed voor haar zonen zorgt.



Fiep eet goed, maar toch zie ik wel dat ze afvalt. Alle voeding die ze krijgt gaat naar haar kittens. Maar dat komst straks wel weer. Over een week zouden de jongens al wat moeten gaan eten en dan zal het voeden langzaamaan wat minder worden.

Hoe heerlijk is het als alles zo ontspannen verloopt, er niet met de kittens wordt gesleept en Fiep zo haar best doet. Ik ben dan ook dik tevreden!

Binnenkort hoop ik meer duidelijkheid te hebben over de vachtjes. Bij de geboorte dacht ik 2 fawn Somali`s en 1 blauw Abessijn kitten.
Ze moeten echt wat groter zijn voordat ik dat met zekerheid durf te zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten