zondag 20 mei 2018

Ik kan het niet laten

.....om nog wat foto`s te plaatsen van Baràn.
Hij is zo leuk, lief, mooi en vertederend. Komt uit nieuwsgierigheid naar je toe en vind het nu al heerlijk om geaaid te worden. Het lieve karakter van zijn moeder Lizzy zit er dus zeker in.
Ik heb de eigenaar van de hengst gevraagd of hij iets kan zeggen over de hoogte die hij gaat krijgen en hij verwacht rond de 1.60 m. Dat is aanzienlijk groter dan zijn moeder die rond de 1.45 m zal zijn.
Dat is heel fijn want ik ben natuurlijk niet zo groot en dus is Lizzy voor mij een prima maat, maar de meeste mensen zijn langer dan ik en hebben dus ook een groter paard nodig.

Ondertussen hebben we Baràn ook een halstertje om gedaan zodat hij wat makkelijker mee genomen kan worden. Hij vond het nl heel eng om over het randje van de bak te stappen en dus moest Astrid hem bij "kop en kont" begeleiden in het uit de bak stappen. Hij zal dat vast leren naarmate hij dat vaker heeft gedaan hoor. Hij wil graag achter zijn moeder aan en het is prachtig om te zien hoe verbonden ze zijn.

Vrijdag was ik met neef Bart en vriendin Caroline kijken bij Lizzy en Baràn. Ik ben voorzichtig omdat ik niet weet hoe Lizzy op "vreemden"zal reageren, dus Bart en Caroline bleven een beetje achter mij. Ik kon Lizzy gewoon benaderen en Baràn aaien maar toen ik vroeg of Caroline en Bart dichterbij kwamen liep ze weg van hen. Dat voelt dan wel heel leuk. Ik ben vertrouwd en mag er gewoon bij komen maar bij vreemden loopt ze weg. Duidelijk mijn paardje en ze vertrouwt me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten