vrijdag 30 juli 2010

Nog geen puppies

Nee.....nog niets te melden over puppies. We zitten echt te wachten totdat Keli ons zal gaan verblijden met haar pupjes, maar tot nu toe nog niets. Nu had ik voorspeld dat Keli vandaag zou gaan bevallen, dus ik kan het ook niet hebben dat Lex straks nog gelijk gaat krijgen, hij heeft voorspeld dat ze morgen begint en nu hoop ik dus bijna dat ze zondag haar pupjes krijgt. Nee hoor, laat ze maar komen want ik zit echt in spanning of alles weer goed gaat verlopen, dus Keli.....laat maar komen.

Gisteren ben ik met Rana naar de dierenarts geweest om te enten en gelijk om haar na te laten kijken omdat ik me toch wel wat zorgen maakte over haar. Ze is mager gewordene en blijft maar verharen. Er is bloed en urine onderzocht, er is naar haar hart en longen geluisterd en ze is helemaal bevoeld en nagekeken. En de conclusie van de dierenarts......Alles helemaal oké!!

Vandaag zijn er konijnen opgehaald en ook weer nieuwe gebracht. Het loopt dus lekker door en ik heb het gevoel dat mensen ook enthousiast reageren op het pension. Ook denk ik dat ze wel merken dat ik het met veel plezier verzorg want het is leuk om met de mensen te praten die hun konijn)en) komen brengen. Ook laat ik dan vaak onze eigen dieren zien en daaruit zal wel blijken dat mijn enthousiasme groot is. Want ik vind het helemaal leuk. Zo gezellig zo`n flat vol met konijnen en cavia`s die zich hier duidelijk op hun gemak voelen. Dat merken we aan de rust die er heerst in de "appartementen". Behalve als ik kom om te voeren- en dat weten ze al snel- is het heerlijk rustig in de flat. De verschillende dieren reageren niet op elkaar en ze eten en drinken allemaal goed en dat is altijd een goed teken.

Ik hoop dat mijn volgende bericht de bekendmaking van de geboorte van ?? pupjes is.

1 opmerking:

  1. Hoi Marjon,

    Leuk dat je een berichtje op mijn blog hebt achter gelaten! Ik heb idd ook bij BlondSoundLook gekeken! Erg leuk! Ik heb ook op je site gekeken die ik bij de Zwhv zag staan! Ik maak regelmatig foto's voor de site van Heleen Nijhuis, van haar honden en pups. Ze fokt ook witjes en Oud Duitse herders! Nou spannend hoor wanneer Keli haar pupjes krijgt! Ik hou het in de gaten!! Succes en ik hoop dat de bevalling goed verloopt!!

    Groetjes Anouk

    BeantwoordenVerwijderen