donderdag 15 juli 2010

wat een geregel....

Het is zeker.....Jacqueline en ik gaan op 7 augustus naar Engeland om daar twee zusjes op te gaan halen. Het gaat om Whisper; een sorrel Somali poesje en om Tess; een wildkleur Somali poesje. Deze dametjes gaan bij Jacqueline( als 4e kat in huis) en mij( als derde poes in huis) het poezen bestand aanvullen. Bij Jacqueline is het dan compleet; een Somali kater in de kleur fawn en 3 Somali poezen in de kleuren, wildkleur, blauw en sorrel. Net als ik spaart zij dus voor de vier mooiste kleuren en ligt ze één poes op mij voor. Tess is de derde poes in ons huis en daarmee ook het derde kleurtje van de vier waar ik naar toe wil. Het is fijn om te weten dat zowel de heenreis- met de auto en de boot- als de terugreis- op 8 augustus met de auto en door de kanaaltunnel- zijn geboekt. Ook het hotel waar we overnachten, vlak bij Kathy Hines- de Britse fokker- is besproken.
Al met al een hele onderneming ,zeker omdat het links rijden in Engeland me niet makkelijk lijkt, maar.....ik heb er vertrouwen in. Tenslotte ben ik ook al eens met Astrid naar Zweden geweest om daar een Bengaal poesje op te halen. We hadden toen niet eens een "tom tom", moesten 2x met de veerboot en we hebben er 16 uur over gedaan( vanaf `s morgens 5.00u!!). Nu moeten we om 8.30u vertrekken en zullen we rond 18.30u er plaatse moeten zijn. Dat scheelt dus heel wat uren reizen en we hoeven gelukkig niet zo achtelijk vroeg op. Ik ben er van overtuigd dat het ons gaat lukken en dat we met twee fantastische dametjes terug gaan komen:-)Wordt vervolgd!

1 opmerking:

  1. Tuurlijk gaat t lukken..heb alle vertrouwen in ons vrouwen hahaha..leuke blogs...zal ze wat vaker opzoeken ;-) groetjes Jacq

    BeantwoordenVerwijderen