vrijdag 2 april 2010

Tieke....

Het is druk geweest de afgelopen dagen. Heel veel mail voor Tieke. Er komen allerlei verschillende mailtjes binnen; sommige heel kort, alleen een paar vragen en andere mail waarin van alles wordt verteld over de gezinssituatie en vooral ook de plek die ze bieden voor Tieke. Dat zijn de mailtjes die ik het liefst zie en daaruit is een leuke mailwisseling ontstaan met mensen die morgen komen kijken. Het is echt heel spannend..Wat vinden de mensen van Tieke en ook belangrijk...wat vinden wij van de mensen die komen kijken. We gaan morgen met een hele delegatie, nl. Lex, Jessie- om Tieke te rijden als de mensen dat willen-, Jasper- de vriend van Jessie- en ik.
Ik zie het zelf niet zitten om Tieke zelf te rijden. Ten eerste is dat al heel lang geleden en dan wil je mij niet op Tieke zien klimmen. Ik kan je vertellen....dat ziet er niet elegant uit....en ten tweede zal ik wel stikken van de zenuwen en daar zal Tieke vast en zeker op reageren. Het zou jammer zijn als mensen en verkeerd idee krijgen van Tieke omdat ik te gespannen ben.
Hoe het zal gaan morgen...ik heb geen idee, maar ik hoop natuurlijk dat er van weerskanten een klik is en dat Tieke een fantastisch nieuw huis krijgt.
Mocht het morgen niets worden dan wacht er alweer iemand op mijn telefoontje dat ze nog beschikbaar is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten