maandag 5 april 2010

Knut, onze eerste logé.

Dit weekend is onze eerste "klant" voor het konijnenpension geweest. Knut, helemaal uit Rotterdam, is wezen logeren om kennis te maken. Hij komt over een week of 8 voor 6 weken logeren en dus kwam hij nu al even wennen zodat zijn baasjes een weekendje weg konden. Knut is een heel grappig konijn om te zien met heel veel haar op zijn koppie en daar tussen zijn grote blauwe ogen.
Toen hij werd gebracht was hij heel timide, zat op heel stil op één plekje en verroerde zich niet. Duidelijk nog aan het bijkomen van de rit hier naar toe en niet zomaar tevreden met het feit dat hij hier werd gedropt. Volgens zijn baasjes zou hij de volgende dag wel weer wat levendiger zijn en ook gaan eten. Als hij dan ook nog zou grommen als ik bij hem kwam, dan werd hij weer zichzelf. En zo ging het precies, toen ik vanmorgen bij hem kwam gromde hij, liet zich lekker aaien en begon te eten zo gauw ik een handje voer in zijn bakje deed. Echt grappig om te zien dat het helemaal zo ging zoals al was voorspeld. Ik ben vandaag een aantal keren bij hem wezen kijken en dan huppelde hij door zijn hok en liet zich even lekker aaien. Volgens mij had hij het best naar zijn zin. Vanavond is hij weer opgehaald en toen gromde hij naar zijn baasje. Hij was kennelijk beledigd dat hij was achter gelaten:-))
Echt wel heel bijzonder hoor, om de eerste klant van het pension te hebben gehad en ook de eerste verdienste hiervoor zijn binnen. Oké, het is nog maar een klein beginnetje, maar ik heb goede hoop dat er nog meer klanten gaan volgen. Wie het kleine niet eert....
Komend weekend komt Sophie logeren, een dwergkonijntje van een maand of 9. Zo zullen er hopelijk nog heel veel konijnen volgen waarvoor ik mijn best zal doen om het ze naar hun zin te maken en zo dat de baasjes hier weer terug komen omdat ze tevreden zijn. Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten