donderdag 15 augustus 2019

Aziz

Morgen gaat het gebeuren voor Aziz.....zijn ballen gaan eraf......gna gna

Aziz
Wat ben ik gemeen hè, maar ik zit er niet echt mee dat hij onder het mes gaat( in tegenstelling tot veel mannen die griezelen van deze ingreep. Waarom zou dat toch zijn?)

Aziz heeft in totaal 3 dames gedekt. Mijn blue point Nebelung/Pika Blu Madara en de( blauwe) Nebelung dames Aurora en Ripple van Sarah en Hans.
Het was wel een gedoe hoor om uit België te komen om de twee dames ná elkaar te laten dekken.

Madara
Aurora kwam als eerste op zondag; een mooi klein sierlijk poesje. Ze is wat verlegen maar het komt goed want op maandag hoor ik een dekking. Dat is dus gelukt! Op woensdag komt Ripple en zij is een wat "stoerder" gebouwde poes en zo gedraagt ze zich ook. Ze laat zich niet van de wijs brengen door Aziz en gaat uitdagend op de vensterbank zitten. Maar zo hoopgevend als het start zo hard ga ik  twijfelen of er wel wat is gebeurt in de kater kamer. Op zaterdag wordt Ripple opgehaald en dan gaat het grote wachten beginnen. Voor Sarah en Hans spannend omdat dit hun eerste nestjes zullen worden en voor mij spannend omdat Aziz gecastreerd kan worden als de dames drachtig zijn.

In tegenstelling tot wat we verwachten blijkt al vrij snel dat Ripple drachtig is. Er wordt duidelijk meer gegeten door de dames, meer geslapen en ze lijken ook aanhankelijker. Maar de tepeltjes van Aurora verkleuren maar steeds niet. Die van Ripple zijn al knalroze en van haar weten we dus zeker dat ze kittens gaat krijgen van Aziz.
Aan de hand van alles wat Sarah verteld over Aurora raak ik steeds meer overtuigd dat ook Aurora drachtig is maar Sarah durft dat niet te geloven. Vooruit lopend op de uitslag di de dierenarts zal geven over de dracht van beide dames op woensdag de 14e maak ik alvast een afspraak om Aziz te castreren op 16 augustus.

Aziz en Madara
Op woensdag aan het eind van de dag krijg ik een appje van Sarah.....niet met de uitslag of de dames drachtig zijn maar om te vertellen dat de dierenarts heeft afgezegd vanwege een spoedoperatie....grrrr
Gelukkig wordt er vanmorgen alsnog naar de dames gekeken en dan komt het verlossende bericht; beide dames zijn drachtig!!

Dus gaat het morgen gebeuren. Aziz wordt gecastreerd en hij mag gaan genieten van zijn dekpensioen en van de aandacht die hij gaat krijgen in zijn nieuwe thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten