woensdag 10 april 2013

Wachten duurt lang......

.....heel lang!!

Ondertussen is het al woensdag en er is nog niets gebeurt bij Tess. De hele dag zit ik op te letten, ik ga amper de deur uit, maar nee hoor.....er gebeurt helemaal niets!
Dikke Tess
Het enige wat ik zie is dat Tess heel erg veel slaapt, dat de kittens erg onrustig zijn in haar buik- ze hebben minder ruimte gekregen nu ze verder zijn ingedaald- maar bevallen.....ho maar.
Wat een geluk dat ik deze hele week vrij heb gekregen. Zo maar, niet aangevraagd, maar zo stond het in het rooster toen dat uitkwam. Kan het nog mooier....?! Ondertussen is het nl zo dat ook Flo kan gaan bevallen, dus nu wacht ik op twee dames die één dezer dagen hun nestje moeten gaan krijgen. Zooo spannend!!

Dikke Flo
Tess heeft vannacht al op onze slaapkamer geslapen, met haar doos naast het bed. Helemaal geen last van haar gehad want pas vanmorgen toen Lex er al uit was kwam ze lekker bij mij op bed knuffelen, dus dat is netjes. Vannacht deed Lex een keer het licht aan en toen schrok ik ook gelijk wakker;,, Heb je wat gehoord?" Misschien wel wat gehoord, maar geen hijgen en kreunen van een bevallende Tess, helaas.

Blijft het dus nog steeds gewoon geduld hebben en wachten totdat het wel gaat gebeuren. Er zit niets anders op. Nu houd ik dus Tess én Flo in de gaten en verder dan maar een beetje gaan huishouden; ook nooit overbodig met zo veel dieren in huis:-)
Flo en Fynn, toekomstige ouders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten