donderdag 11 april 2013

Nieuws......geen nieuws!

Nog steeds liggen beide dames dik te wezen, maar bevallen, ho maar.
Afgelopen nacht heb ik in de kattenkamer geslapen om dichtbij te zijn mocht er 1 van de twee beginnen, maar dat was niet nodig.....en aangenaam was het ook niet. Op mijn langzaam leeglopende luchtbed had ik het verschrikkelijk koud. De kou trok duidelijk vanuit de grond omhoog en daardoor lag ik te riebelen van de kou. En dan kun je natuurlijk ook niet slapen, paar ker plassen, zelfs een beker warme melk met honing.....niets hielp. Om 6 uur dus maar opgestaan, boterhammetjes gesmeerd, koppie thee erbij en gezellig samen met Lex de dag begonnen.
Lex daarna naar zijn werk en ik met beide dames en beide kraam dozen naar boven waar ik heerlijk in een warm bed ben gekropen. Ik had m'n elektrische dekentje al aan gezet en dus kon ik mijn koude lijf heerlijk op een warm dekentje uitstrekken en daar heb ik toen nog lekker geslapen met Tess bij mij op bed en Flo in haar doos.
Natuurlijk heeft de hele dag weer in het teken gestaan van wachten en opletten, maar dat heeft nog steeds niets opgeleverd behalve dan dat ik vanmiddag bij Tess wel wat slijmerige afscheiding zag. Dat betekend toch dat echt wel wat gebeurt en dus moet ik geduldig verder afwachten wanneer het echt tijd is dat de kleine hummeltjes het levenslicht gaan zien. Ze zijn nog steeds heel druk in Tess haar buik, zie ze veel bewegen, en dat is een goed teken. Ze leven en wachten tot dat ze eruit mogen en hoe graag ik het ook zou willen sturen, de natuur doet het gewoon op zijn eigen moment en ik.....ik moet geduld hebben!
Vanavond zit ik al de hele avond in bed, met de iPad, mijn telefoon en de tv aan en natuurlijk......Tess en Flo vlakbij me. Dit is wel de beste plek, comfortabel voor mij, lekker warm en overzichtelijk.
Lex is beneden aan het tv kijken en daar lopen Fynn, Suus en de 4 kittens van Suus lekker om heen te spelen.
Wat een geluk dat ook Lex zo helemaal achter mijn hobby staat en me in alles steunt want eerlijk gezegd zie ik er best een beetje tegenop. Al die kittens in huis; 4 van Suus, een aantal van Tess en een aantal van Flo en over een week of 4 springt dat allemaal in het rond. Maar.....gelukkig hebben we de kattenkamer waar we ze kunnen laten spelen als het even te veel wordt en het zal ook vast heel veel grappige momenten op gaan leveren. En hoe vaak je het ook mee maakt; een geboorte is iedere keer weer een wonder op zich!
Nog meer kindertjes van Fynn......laat ze maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten