maandag 22 april 2013

Verder over "het kleine ventje".

Vandaag ben ik naar Alkmaar geweest om het kleine ventje weer op te halen. Volgens Jacqueline ging het heel erg goed met hem en werd hij behoorlijk sterk. Volgens haar zou het kleine ventje beter af zijn bij de andere kittens en vooral om gewoon bij zijn moeder Flo en/of bij tante Tess te kunnen drinken. Hij had nl. een enorme behoefte om te zuigen en omdat dit niet kon lag hij heel veel te schreeuwen. Daardoor groeide hij niet echt en dat is natuurlijk wel belangrijk.
in het midden het kleine ventje
Dus.....toen we thuis waren heb ik het ventje gelijk naar boven gebracht en in "de doos" gelegd. Zo grappig...beide dames kijken even op, ruiken eens, Tess begint zijn kontje te wassen en daarna legde ik hem aan de tepel.....even zoeken en ja hoor....slurpen!!
Ik kan iet anders zeggen dat dat het er veelbelovend uit ziet. Iedere keer als ik kom kijken ligt hij aan de tiet, dus zijn zuigbehoefte komt geweldig tot zijn recht.





Ik heb het steeds over het kleine ventje,maar eigenlijk heeft het kleine spul al namen gekregen.
De kittens van Flo hebben namen met als thema; Zangers en zangeressen!
De namen zijn als volgt; de fawn katertjes: Waylon, Elvis en Lenny
                                    de blauwe katertjes; Bruno en Tiësto
                                    de fawn poesjes; Kylie en Adèle

Natuurlijk kan het dan niet achter blijven dat de kittens van Tess ook namen hebben gekregen.
Deze namen hebben als thema Afrikaanse namen. De poesjes hebben de namen; Aisha en Halima gekregen.

Tess en Flo met 9 kittens
Vandaag zijn de kittens van Flo alweer een week oud en gelukkig zijn ze die eerste week heel erg
goed door gekomen. Wat wil je ook met twee moeders in de doos die zogen en verzorgen en het niet uit maakt of het een eigen kind is of een kind van de ander. Ik ben dik tevreden met de vorderingen die worden gemaakt. Ik zag vandaag dat er al oogjes beginnen los te laten en ze groeien nog steeds als kool. Het zwaarste kitten is van 107 gram naar gisteravond 200 gram gegaan.
               




Geen opmerkingen:

Een reactie posten