woensdag 10 oktober 2012

Noa en Fynn

Zoals ik al schreef is Noa hier op bezoek om gedekt te worden door Fynn. Kwam het aanvankelijk niet zo goed op gang, nu is Fynn heel druk met Noa.
Noa is maandagmiddag gekomen en had erg veel tijd nodig om zich een beetje op haar gemak te gaan voelen en gelukkig hield Fynn zich rustig en is hij af gaan wachten wanneer Noa wel klaar voor hem was.
Toen ik dinsdag morgen een poosje op de kamer was bij Noa en Fynn draaide het stel voorzichtig om elkaar heen en was Noa een stuk nieuwsgieriger wie die mooie blauwe man nou wel niet was. Ze zaten toen al redelijk dicht bij lekaar maar van enige actie was nog geen sprake. Ik ben toen gaan werken, dus heb geen zicht meer gehad wat er gebeurde de rest van de middag en in de avond. Ik was rond 23u uit mijn werk en ben tot 00.30u in de achterkamer blijven zitten en daar zag ik de eerste dekking live! Dat was natuurlijk super om te zien want nu wist ik zeker dat Noa Fynn toe liet en dat de kans dat er babytjes komen van Fynn en Noa groter werd.
Vanmorgen ben ik weer een hele poos in de achterkamer, lekker achter de pc en in die uren heb ik een aantal geslaagde dekkingen gezien:-)
Welliswaar bromt Noa een beetje bij de dekkingen, maar dat is heel normaal want sommige poezen schreeuwen het uit als ze gedekt worden en dus is brommen ei genlijk nog heel beschaafd.
Wat net erg grappig was, was dat Fynn Noa lekker ging wassen na zijn "overmeestering". Wat een lieve lover is hij toch......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten