woensdag 31 oktober 2012

Hoopvol gestemd!

Het lijkt wat beter te gaan met Xsara, ons zorgen kindje. Gisteren was ze bij de eerste keer wegen in de ochtend 146 gram en vanmorgen was ze 151 gram. Dat is nog niet veel, zeker niet in vergelijking met haar broers en zussen, maar ze groeit en dat is het meest belangrijk.
Het blijft veel energie kosten om haar iedere keer te voeden want dat gaat nog steeds niet makkelijk. Ze blijft maar schreeuwen en dus moet ik steeds heel voorzichtig een drupje melk in haar bekkie laten vallen in de hoop dat ze zich niet verslikt. Ze krijgt dan ong 3cl melk naar binnen, dus dat gaat om ieniemienie beetjes, maar.....haar buikje is daarna helemaal dik en dus is ze dan wel weer vol.
Ik heb hele kleine speentjes besteld- op advies van een ander fokker- en die zijn vandaag binnen gekomen. Ik wilde het daarstraks uitproberen, maar toen had ze al een dik buikje en dus had ze kennelijk bij Flo gedronken en dat is natuurlijk het allerbeste. Dat is ook beter voor de darmpjes want dan verstoppen ze minder makkelijk.

Wat wel heel leuk is dat bij alle kittens de oogjes open zijn. Gisteren waren er al 2 met de oogjes open, één kitten met één oogje open en vandaag zijn ze bij allemaal open, ook bij Xsara, dus dat vind ik een goed teken. Ondanks dat ze klein is ontwikkeld ze wel in een gewoon tempo mee:-) Ik merk echt dat ik behoorlijk opgelucht ben al realiseer ik me ook dat dit nog niet zegt dat het goed blijft gaan, maar....voor dit moment ben ik hoopvol gestemd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten