donderdag 17 november 2016

Kraamkamer is klaar

Vandaag ben ik bezig geweest met het inrichten van de "kraamkamer" voor Noes en Fiep.

Ik heb twee plekjes ingericht als werpdoos. De eerste is een grote doos met een lekker warmte kussentje erin. Daarop lekker handdoeken, een fleece-dekentje en een hydrofiel luier( tip van Gea :-))

Ook het camping bedje van onze kleinkinderen heb ik ingericht als werp-nest. Misschien vinden ze het wel een heerlijk plekje. Ook dat is een lekker zacht plekje geworden en makkelijk schoon te houden door de hydrofiel luiers die goed uit te wassen zijn. Dat ze wit zijn heeft vast ook nog een leuk effect op de foto`s die ik ga maken van de hummels( ja toch Gea?!)

De kattenbak, de weegschaal, een schrift om de geboorte tijden te noteren, mijn namen lijst en eet- en drink bak staan klaar. Vanaf morgen kan Noes gaan bevallen en ik kijk er naar uit! Ik vind het ook heel spannend omdat het haar eerste bevalling wordt, maar het is vooral positieve spanning die \overheerst omdat ik altijd blij wordt van de kleine poezies. Morgen ga ik ook bij de dames slapen op de logeerkamer, dus laat ze maar mooi op tijd bevallen want dan kan ik na de bevallingen weer lekker in mijn eigen (water)bed gaan slapen.

Zo gauw er nieuws is over geboren kittens, zal ik dat gelijk melden hier op mijn weblog. Voor de mensen die op mijn wachtlijstje staan voor een kitten zal ik proberen zo snel mogelijk te zien of het katertjes en/of poesjes zijn en welke haar soorten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten