zaterdag 10 januari 2015

Ayla en Scooby

Het is zo leuk om te zien hoe Scooby en Ayla samen kunnen spelen, stoeien en wassen.
Als ik de katten `s morgens uit de kattenkamer laat dan zoeken Ayla en Scooby elkaar meteen op. Scooby staat met zijn neus vooraan als de deur open gaat maar dat heeft meer te maken met de kattenbakken(om leeg te eten) dan met de katten.
Als Fynn naar buiten komt wordt hij achterna gezeten door Scooby, Suus wordt ontweken(daar heeft hij respect voor) en als Ayla tevoorschijn komt dan is hij blij. Ik weet niet wie nou wie opzoekt- komt Ayla naar Scooby of andersom?- maar ze zijn er allebei blij mee want ze draaien om elkaar heen, er wordt geknuffeld( Scooby wast Ayla) en ze rollen samen over de grond. Ik heb wat foto`s gemaakt om het te laten zien, maar dat laat niet zien hoe leuk het er in werkelijkheid aan toe gaat.
Het blijft bijzonder om de vriendschap tussen kat en hond te zien. Als ik terug denk had ik als eerste hond Dingo die zo`n vriendschap had met de eerste Abessijn Sproet. Daarna Chiko met Tijgetje en nu dus Max en Ayla. Ik blijf het een geweldig leuke combi vinden; kat en hond samen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten