woensdag 14 januari 2015

Joepie, duidelijkheid

Eindelijk heb ik vanuit Engeland gehoord welk kitten voor mij is én zelfs ook een foto gekregen van ons mooie meisje.
Haar naam is Badsworth Chesysuli Ancaam. Wat ik van die naam moet maken is mij nog een raadsel, maar ik ben wel heel blij dat ik nu weet welk meisje het is geworden.

Ancaam had nog 2 lilac zusjes en ik had niet echt voorkeur; ze zagen er alle 3 prachtig uit. Ik hoop vooral dat ze qua karakter zal passen in het groepje katten wat we al in huis hebben. Meestal gaat het heel goed om een kitten in introduceren bij de anderen, dus daar maak ik me niet echt druk om.

Suus zal vast wel laten blijken dat zij bovenaan staat in de rangorde, Fynn en Ayla zullen haar vast enthousiast welkom heten en dan hebben we natuurlijk nog Max en Scooby.... Gelukkig is Ancaam gewend aan honden en Max zal haar vast ook wel met rust laten. Maar dan Scooby....ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan want Scooby zal haar vast als een nieuwe uitdaging zien waar hij mee kan spelen.


Maar dat gaan we allemaal wel zien als ze hier is aangekomen, want....er is nog steeds niet duidelijk wanneer Debbie naar Nederland komt. Het zou eigenlijk al in januari zijn, maar dat gaat ze niet meer halen. We hopen nu op begin februari. Ik ben heel ongeduldig om ons nieuwe meisje te zien, dus ik wacht met spanning wanneer ik hoor wanneer ze komen.

Nog even over de naam. Ik heb al 2 suggesties gekregen; Cami en Mica. Ik ben er nog niet uit, dus mocht er nog iemand een leuke suggestie hebben....laat maar komen.
Liefst gebruik ik de stamboom naam in de roepnaam, maar als dat niet lukt is dat ook geen ramp hoor.
Fynn heet officieel DeFynn van het Gildenhuys
Suus heet officieel Helinka`s Katharina
Ayla heet officieel Ayondela de la Lubaya
en nu dus..... Badsworth Cheysuli Ancaam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten