woensdag 13 januari 2021

Het gaat super




Wat een goeie moeder is Yossje. Natuurlijk moest ze even in haar rol groeien. Het zogen van de kittens was gelijk al op gang gekomen maar kontjes schoon likken en zo haar doos schoon houden zat er nog niet in. De derde dag( zondag) was Yossje ook onrustig en ze liep veel heen en weer. Hebben vrouwen dat ook niet? Een soort van "derde dag blues". Ik ben toen een poos boven bij de doos gaan zitten en dat hielp. Ze ging eindelijk rustig liggen en dus konden de kittens rustig drinken.  


Maandag is het kwartje ineens gevallen; zij is degene die de kittens schoon moet houden en dat doet ze sindsdien met overgave. Moest ik daarvoor een paar keer per dag de doos verschonen, nu houdt Yossje de kittens schoon en vind ik echt niets mer in de doos. Kortom, het gaat super met de kittens, ze groeien goed en krijgen alle liefde en verzorging van hun mama die ze nodig hebben.

Ik kreeg al de vraag uit welk thema de kittens hun naam krijgen. Op dat moment wist ik dat nog niet, maar nu ik zeker weet dat het 3 poesjes en 1 katertje zijn, heb ik het thema verzonnen.

Het katertje zal nl hier blijven wonen en ik had al bedacht dat ik een kater met de naam "Snorris" in huis wil hebben. Die naam hoorde ik in een Scandinavische misdaadserie en vind ik zo ontzettend leuk. Kortom; het thema is dus bekend en de poesjes gaan Aili, Flicka en Erin heten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten