dinsdag 28 april 2015

Zaza is beneden

Vandaag heeft Suus besloten dat het tijd wordt dat Zaza de wereld begint te ontdekken.
Terwijl ik vanmorgen ontbijt stond te smeren in de keuken hoorde ik ineens gepiep en jawel hoor; daar lag Zaza op de keukenvloer.
Ik was eigenlijk al een beetje verbaasd dat Suus nog steeds zo rustig boven was en had al tegen Lex gezegd dat het één dezer dagen tijd zou worden om Suus met haar dochter naar beneden te halen. Ik heb de kittens altijd graag beneden zodat de aanwezigheid van de honden, de andere katten en alle geluiden die bij ons horen, snel gewoon worden.

Kennelijk was Suus dat met me eens want ze heeft Zaza aan haar nekvelletje naar beneden gebracht. ik weet van Suus dat ze altijd graag bij ons in de buurt is als ze kittens heeft en dat is dus deze keer ook weer zo.
We hebben de bench in de kamer gezet zodat Zaza goed beschermd is tegen opdringerige en nieuwsgierige honden. de kraamdoos staat in de bench en Suus heeft al helemaal door hoe ze makkelijk in de doos komt.
Suus is ook al weer een poosje in de kattenkamer bij Fynn geweest en ze heeft een poosje lekker in de buiten-ren gelegen. Heerlijk even genieten van de dingen waar ze van houdt. Zaza is een gevulde baby, dus zij komt niets te kort. Ze is nog geen 3 weken en weegt nu al 400 gram. Kortom; het gaat geweldig met Suus en Zaza.

Ik had al een paar aanvragen voor een poesje van Fynn en Suus maar helaas is Zaza kortharig en deze fokkers willen alleen langharig. Ik wacht dus maar rustig af wat er voor een plaatsje er voor Zaza komt. Voorlopig heb ik nog geen haast want ze is donderdag pas 3 weken en dus blijft ze dan nog 10 weken hier.

Maar....mocht iemand dit lezen en het heel leuk vinden om een blauw, kortharig(Abessijn Variant) poesje in huis te krijgen- met een heel prachtig karakter van zowel paps als mams mee gekregen- dan is ze hier; Zaza


Geen opmerkingen:

Een reactie posten