zondag 20 juli 2014

Het begint op te schieten....

....voor Ayla! Nog een klein weekje en dan zouden de kittens van Ayla geboren moeten zijn/worden. Ze rust erg veel. Niet gek natuurlijk met dit weer. alle poezen- en honden- zijn nogal rustig in huis want het is te warm om iets te doen, maar...ik heb wel het idee dat de laatste lootjes best een beetje zwaar zijn voor Ayla. Ze is nog steeds niet echt dik, dus ik reen nog steeds op twee kittens. Ondertussen heb ik al belangstelling van 3 mensen- 2 voor en katertje en 1 voor een poesje-, dus dat loopt goed.


Volgens mij heeft Suus ook inde gaten dat de hormonen bij Ayla aan het veranderen zijn want ze is erg vinnig tegen Ayla. Zit haar geregeld in de haren en zoekt haar ook op om lelijk tegen haar te doen. Ik vermoed dat Suus krols is- iets wat ze nooit erg duidelijk laat zien- en dat ze daarom zo narrig reageert.

Als ik Suus dan tot de orde roep is het meestal wel snel over, maar even later zie ik haar weer richting Ayla gaan. Ook deed ze even een poging bij Fynn maar dat was volgens mij een vergissing en Fynn reageerde ook totaal niet op het chagrijnige gedrag van Suus :-)

Ondertussen spelen de poezen wel heel veel buiten zo gauw het maar enigszins te doen is. De kittens genieten ook erg van spelen in de ren. Ze spelen met balletjes, met elkaar en met de schommel en gister avond hing er één bovenin het gaas ha ha. De terugweg was wat moeilijk dus dat werd een val. Maar ja, ook daar leren ze van!

1 opmerking: