donderdag 10 juli 2014

grote vakantie

Vandaag heb ik de eerste twee hokken klaar gemaakt voor konijnen die komen logeren in de grote vakantie. Morgen komen er 2 x 2 konijnen en dat is het begin van een drukke periode in het pension.
Behalve heel veel "vaste gasten" zijn er toch ook weer nieuwe konijnen en cavia`s die komen. In het begin van het jaar had ik er nog niet zo veel vertrouwen in want de aanmeldingen gingen niet vlot, maar de laatste weken loopt het behoorlijk vol. Ik heb daarom een advertentie laten zetten in het maandblad "Hart voor Dieren" omdat ik denk dat dit blad wordt gelezen door potentiƫle klanten voor het pension. Ook sta ik op Marktplaats en het is duidelijk dat ik wordt gevonden :-)Zelfs zo vaak dat ik al wat mensen heb moeten afwijzen omdat een bepaalde periode vol is geboekt. Voor mij natuurlijk fijn, maar vervelend voor de mensen die op het laatst nog een plekje moeten vinden voor hun geliefde huisdier.
Omdat ik de hele zomer onbetaald verlof heb, heb ik lekker de tijd voor het pension en daar heb ik dan ook zin in. Ik hou ervan om hokken schoon te maken, te voeren en te zorgen dat de konijnen en cavia`s die er zijn, het naar hun zin hebben. Als ik de hokken weer schoon heb en alles zit er
weer netjes bij, dan ben ik blij :-)
Op 3 september worden de laatste gasten van deze grote vakantie opgehaald, dus voorlopig kan ik weken vooruit met het verzorgen van een hoop knagers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten