woensdag 9 juli 2014

Ik kan het niet laten....

Tove en Wiker aan het stoeien
Alle 4 de kittens aan het spelen
Er gebeurt zoveel rondom de kittens. Vanmiddag ben ik bezig geweest om de kattenkamer schoon te maken. Normaal moet dat natuurlijk al regelmatig, maar nu er kleine poezies rond stappen nog vaker.
Suus met Runa en Elin
Ik was gewapend met emmertje sop, stofzuiger en weinig zin in de kattenkamer toen ik eigenlijk al gelijk moest lachen want de kittens waren erg actief. Ik heb dan ook best veel foto`s gemaakt want de doerakken zijn al flink ondernemend. Ze beginnen te klimmen, te spelen met een balletje en ze zijn ook veel samen aan het stoeien. Dat maakt zo`n poetsbeurt dan ineens een heel ander verhaal.

Elin
Ik kan goed zien dat de kittens goed groeien maar ik heb ze gelijk ook maar even gewogen.
Elin is van 99 gr gegroeid naar 450 gr
Runa is gegroeid van 102 gr naar 475 gr
Wiker is gegroeid van 98 gr naar 520 gr
Tove Tara is gegroeid van 90 gr naar 450 gr.
Runa  het spelen
Dat ziet er dus geweldig uit. Zeker nu ze ook zijn begonnen met het eten van vast voedsel hebben ze zelf veel invloed op het groeiproces. Soms heb ik wel eens een kitten wat wat minder drinkt maar vervolgens hard begint te groeien als ze zelf kunnen eten. In dit nestje zijn de kittens mooi gelijk aan elkaar. Je ziet dat het katertje- Wiker- duidelijk groter is dan zijn zusjes en dat is geheel volgens verwachting. Hij gaat natuurlijk ook groter worden.

Ondertussen is al wat meer bekend over de beschikbaarheid van de kittens. Elin blijft bij ons, Tove Tara gaat naar een Duitse fokker.Vandaar ook dat ze twee namen heeft; Tara is door de nieuwe eigenaar bedacht. Voor Runa komen vrijdag mensen kijken dus wellicht heeft zij straks ook al een nieuw plekje en dus is alleen Wiker nog beschikbaar. Maar....de kittens zijn pas 4 weken en er is dus nog alle tijd om voor hem ook een leuk nieuw thuis te vinden.
Tove Tara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten