zaterdag 28 juni 2014

Terug komen op mijn vorige verhaal...

Nadat ik had besloten om Suus te herplaatsen omdat ik niet meer met haar kon fokken, bleef het malen in mijn hoofd. Normaal is het rustig als ik een goed besluit heb genomen maar in dit geval dus niet. Deed ik er wel  aan zo`n lieve kat, waar ik aan gehecht ben en zij aan mij, te herplaatsen? En niet omdat ze hier niet happy meer ws, maar omdat ze geen kittens meer kon krijgen....

Ik zou het Franse katertje hierheen halen, waar ik eigenlijk ook amper mee kan fokken omdat hij al snel gecastreerd zou worden, terwijl ik hier een poes heb lopen waarvan ik al zeker weet dat ze ongelofelijk lief is. En 3 poesjes over houden om mee te fokken vind ik ook genoeg. Dus.....denken, denken, afwegen en nog eens denken.

Kwam deze week mijn zoon langs en die zei het eens even luid en duidelijk; hoe ik dat nou kon doen??!! Een poes afdanken omdat ze niet meer kon fokken. Hij vond het ongelofelijk en ondankbaar naar Suus. En dat moest ik even horen. Dat was waar ik zelf ook mee worstelde. Dezelfde avond heb ik een berichtje aan Daphne gestuurd dat ik terug wilde komen op mijn besluit. Dat is niet makkelijk want ik wist natuurlijk dat Daphne zich verheugde op de komst van Suus. En natuurlijk was Daphne niet blij. Gelukkig komen er wel vaker herplaatsers langs, dus de kans om weer een Abessijn in huis te krijgen is zeker aanwezig gelukkig!

En ik ben blij. Het voelt goed! Suus mag blijven en iedere keer dat ze nu bij me komt en haar liefde aan me laat zien vertel ik haar dat ze lekker hier mag blijven wonen en dat ik blij met haar ben:-)

Dit maakt ook dat het duidelijk is welk frans kitten hier komt wonen want dat zal het poesje zijn zodat ik inderdaad 3 poesjes heb om mee te fokken: Ayla, een kitten van Suus en July uit Frankrijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten