zondag 8 juni 2014

Het wachten is begonnen!

Het is bijna zover dat Suus kan gaan bevallen. Ze is morgen uitgeteld, dus dat wordt spannend. Ik zie nog niet echt tekenen van een aanstaande bevalling maar dat kan zo veranderen. Vanmiddag dacht ik wel te voelen dat er wat melk komt in de melklijsten, dus er gebeurt in ieder geval wel wat. Ook leek het dat de kittens iets meer naar achteren zijn verplaatst dus dat zou betekenen dat ze aan het indalen zijn en dat de bevalling echt dichterbij komt.Maar....eerst maar eens zien wanneer het echt gaat beginnen want wie weet komen ze pas dinsdag of woensdag.

Alles staat in ieder geval klaar in de kattenkamer. Ik heb twee verschillende nesten voor haar klaar gezet. Er staat een doos klaar met een lekkere fleecedeken erin waaronder een warm dekentje en er staat een kleine bench met daarover heen een deken zodat het echt een hol lijkt en nu maar zien welk plekje het gaat worden.

Natuurlijk komt er meer op mijn blog te staan als er nieuws is over Suus en haar kittentjes. Voorlopig gok ik op 3 kittens op dinsdag en nu maar afwachten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten