zondag 24 februari 2013

Namen

Ik ben eruit..... de kittens krijgen een naam in het Thema; Zweedse plaatsnamen omdat Suus uit Zweden komt! En dan is het makkelijk zoeken via Google; typ in Zweedse plaatsnamen er verschijnt een hele lijst waaruit ik kan kiezen.

Dit zijn de namen geworden;
Het poesje; Kiruna
De wildkleur katertjes; Tumba en Boras
Het sorrel katertje; Flenn
Ik vind ze leuk:-)

Gisteren zag ik dat de oogjes al aan het open gaan zijn en dat ze al behoorlijk door hun "nest" aan het tijgeren zijn, dus ik heb ze verplaatst naar een doos zodat ze er niet per ongeluk uit hun nest kunnen vallen.
Als de oogjes helemaal open zijn- ws. vandaag- zal ik weer nieuwe foto`s maken want dan lijken ze gelijk zo anders! Het blijft genieten van dit ondernemende stel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten