vrijdag 22 februari 2013

Het gaat super!

De kittens van Fynn en Suus groeien geweldig goed. Ze zijn nu 6 dagen en hebben hun geboorte gewicht al verdubbeld -) Het is ook duidelijk aan Suus te zien dat zij een geweldig rustige moeder is. Ze ziet er super gezond uit, haar vacht glanst en ze is ook niets te dun.Behalve dat ze goed voor haar kittens zorgt, zorgt ze dus ook goed voor haar zelf!

Zoals het er nu naar uit ziet zijn alle kittens al voorzien van een nieuw thuis als ze oud genoeg zijn. Er is op allemaal een optie genomen en als de mensen eenmaal zijn wezen ijken ben ik zeker of ze ook definitief gereserveerd zijn. Dat zou toch mooi zijn!

Ik ga die mensen vanaf nu ook op de hoogte houden hoe het gaat met Suus en haar nestje en stuur ook geregeld foto`s naar ze op zodat ze nu al een beetje kunnen meegroeien met "hun" kitten totdat ze op bezoek kunnen komen.Meestal wacht ik daar een paar weken mee totdat ik zeker ben dat ze sterk genoeg zijn en dat Suus niet vans lag zal raken als er onbekende mensen bij haar baby`s komen kijken. Voorlopig doen we het dus nog even met foto`s.

Ik ben ook al bezig met de namen en dat worden Zweedse plaatsnamen omdat Suus uit Zweden komt. De namen waar we aan denken zijn; voor een poesje Kiruna en voor de katertjes; Boras, Tumba en Flen of Kivik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten