dinsdag 12 juli 2011

Wachten, wachten, wachten....

Tja....wat moet ik ervan zeggen....wachten, wachten, wachten op Tess haar bevalling. Schreef ik zondag dat ze nu elk moment kan beginnen, het is nu dinsdag en we wachten nog steeds. Ze ligt ook nu weer lekker bij me op het computertafeltje en laat nog niets zien van onrust of iets wat wijst op een aanstaande bevalling. Wel vervelend dat we nu bijna niet weg kunnen want ik durf haar niet lang alleen te laten. `s Nachts zet ik ook steeds de wekker om bij haar te gaan kijken. En dat is heel wat voor mij want iedereen weet hoe ik van slapen hou:-) Bart en Edi vermaken zich goed met het spelen met Max, spelen met Kioni en het aaien van Tess. Tess vraagt nl. constant de aandacht en als je even met Kioni wil spelen of knuffelen begint ze gelijk te mauwen.

Ondertussen loopt het konijnenpension al goed vol. Er zijn al 6 konijnen, morgen komen er weer 4 hokken vol en ook donderdag komen er nog 4 konijnen. eind juli zit ik helemaal vol en ik heb al heel wat mensen teleur moeten stellen. De eerste aanvragen kwamen al in januari binnen en in mei zat ik al vol voor de laatste week van juli. Iedereen gaat tegelijk op vakantie lijkt het wel want in augustus heb ik nog wel volop plaats. Mijn ervaring is ondertussen wel dat mensen vaak laat zijn met het regelen van de opvang van hun konijn en/of cavia, dus het kan heel goed zijn dat ik nog aanvragen krijg voor augustus. Het is in ieder geval duidelijk dat het pension aan een grote vraag voldoet en dat ik alweer veel meer aanvragen heb dan ik vorig jaar had. Dat is super want dit is het tweede jaar dat ik het pension heb. Vorig jaar heb ik zo`n beetje de investeringen terug verdient en nu gaat het dus ook echt wat opbrengen. En ik vind het nog leuk ook:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten