zondag 10 juli 2011

Wachten op Tess

We wachten op de bevalling van Tess. Zij kan nu elk moment gaan bevallen van haar eerste nestje, dus dat is spannend. Vrijdagavond is ze al begonnen met het verliezen van haar slijmprop en dat betekend dat de bevalling niet lang meer op zich zal laten wachten. Maar wat ik niet lang....Van vrijdagavond tot nu ervaar ik als heel lang! Vrijdag- en zaterdagnacht heb ik de wekker gezet om te gaan kijken bij haar of alles nog rustig was, maar die wekker had ik niet nodig. Ik ben er zo opgewonden van dat ik vanzelf wel geregeld wakker was om bij haar te kijken. Helaas nog geen activiteit en ook nu is alles nog rustig.
Ze ligt lekker op de tafel lui te wezen, want o wat is ze dik. Dat moet ze natuurlijk allemaal mee slepen en ze ligt dan ook heel veel te rusten en is maar moeilijk in beweging te krijgen. Gisteren had ik een late dienst en dan zijn Tess en Kioni eigenlijk altijd boven. Totdat ik thuis kom, ze hoeven me maar te horen en daar komen de dames de trap af. Kioni komt de trap af racen en Tess doet het kalmpjes aan:-)Als ik dan later naar boven loop om ze hun avondmaaltje vis te geven gaat het weer hetzelfde, maar daar wil Tess dan ook nog wel voor in actie komen. Die vis `s avonds is helemaal het einde!
Als alles rustig blijft ga ik vanmiddag een poosje naar de verjaardag van Bas en Samenda, maar daarna weer naar huis. Lex gaat naar de verjaardag van mijn broer in Amsterdam en ik blijf als kraamverzorgster thuis. Ik hoop tenminste dat dit al nodig is want ik ben er zo aan toe dat ze gaat bevallen. Vind het ook wel prettig als ze dat overdag doet want weer een onderbroken nacht.....brrrrMisschien wacht Tess tot vanavond want dan komt Lex weer terug met mijn neefjes Bart- 13jr- en Edi- 12jr, zij komen een paar dagen logeren en genieten van onze beesten:-) Het zou natuurlijk heel leuk ijn als zij de bevalling- voor een stukje- meemaken. Tess zal er best een tijd je over doen voordat ze alle kittens ter wereld heeft gebracht. Zo`n eerste keer kan best zwaar zijn en we hebben natuurlijk geen idee hoeveel kittens er gaan komen.
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten