woensdag 27 juli 2016

Noes en Olle

De afgelopen dagen hebben Noes en Olle bij elkaar gezeten.
Ik was van plan om Beer bij Noes te laten zodat zij hun eerste nestje samen zouden kunnen krijgen, maar....op het laatste moment heb ik er toch voor gekozen om Noes bij Olle te zetten. Van Olle weet ik al dat hij kan dekken en dat vind ik toch wel een fijn gegeven. ik ben zo toe aan kittens van Noes.

Nu de tijd nadert dat de kittens van Fiep gaan vertrekken hoop ik heel hard dat Noes een nestje zal gaan krijgen. Ik wil zo graag weer genieten van een nestje zoals ik van het nest van Olle en Fiep heb gedaan. Het zijn zulke heerlijke kittens.

As vrijdag gaan ze naar de dierenarts voor hun tweede enting en dan komt het moment dat de eerste zal gaan verhuizen snel dichterbij Rama zal al eerste gaan verhuizen op 8 augustus en daarna vliegen ze allemaal uit. Raksha blijft het langst want zij gaat pas in oktober naar Zweden.

Ik heb Olle veel op Noes zien zitten, maar of het ook tot een echte dekking is gekomen....ik heb geen idee.
Als het goed is gegaan en Noes is drachtig dan kunnen we eind september kittens verwachten in de kleurtjes sorrel en wildkleur. Mocht Noes verdunning dragen dan kan er ook blauw en/of fawn bij zijn.
Maar dat is allemaal toekomst.....eerst maar eens zien of de dekking is gelukt.

is het niet schattig hoe Sherekahn Scooby opzoekt om lekker bij te liggen?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten