maandag 11 juli 2016

Goed nieuws

Dat reclame stukje over Mowgli hoef ik niet meer te maken. Gisteravond kwam er een privé bericht binnen via Facebook dat er iemand is met grote belangstelling voor Mowgli. Vorig jaar had ik deze mevr al op een show getroffen en daar had ze kennis gemaakt met Beer. Snel daarna kwam er een telefoontje van haar voor 2 kittens. Helaas had ik op dat moment geen 2 kittens beschikbaar, maar bij vriendin Astrid waren wel kittens, waaronder Beer zijn blauwe broer Blu Azul. Blu Azul en een wildkleur poesje zijn toen bij deze mensen gaan wonen.

Nu las zij dus op fb dat Mowgli nog beschikbaar is en, omdat ze haar kleuren palet graag compleet wil maken met fawn, is ze op Mowgli gevallen. Er is thuis nl nog een sorrel Abessijn en dat zijn precies de 4 kleurtjes die ik ook altijd in huis wl hebben; sorrel, wildkleur, fawn en blauw. Helemaal leuk dus dat Mowgli een nieuw thuis krijgt waar hij behalve 1 wat oudere ook 2 Abessijnen treft die net een jaar zijn. Wat een feest zal dat worden!!

Ik wist het wel hoor; er komt altijd een goed plekje voor elk kitten en dat blijkt nu ook maar weer. Zo hebben alle kittens dus een toekomstig huis en totdat ze gaan verhuizen kunnen wij hier nog een aantal weken genieten van al hun capriolen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten