maandag 6 mei 2013

Goed bericht over Waylon

Ik las net even mijn laatste blog over Waylon en er moet duidelijk een aanvulling komen want het ventje doet het fantastisch.
Waylon vooraan
Nadat ik mijn laatste verhaaltje schreef zijn we even een dag gaan flessen en daarna pakte hij het zelf alweer op. Hij krijgt dan kennelijk weer even een "boost" om er zelf tegenaan te gaan en dan laat hij zien wat een vechter hij is;letterlijk én figuurlijk. Want knokken kan hij. Hij kan zich enorm goed verweren tegen zijn broers en zussen als hij eenmaal aan een tepel ligt. Komt er iemand om te proberen zijn tepel af te pikken dan maait hij met zijn kleine pootjes en zuigt zich helemaal vast aan die tepel,echt met een overgave die je alleen hebt als je een gezond ventje bent met een vechtlust van een grote kerel. We zien dan ook regelmatig die grotere broers en zussen onverrichter zaken afhaken want ze krijgen hem niet weg.
Waylon bovenop
Het grootste probleem is volgens mij een tepel bereiken tussen al het gewoel van zoveel kittens. Als hij samen met de anderen opzoek gaat dan komt hij er niet aan te pas en dat is waarom hij af en toe even terug valt.
Dat hebben we goed in de gaten door het wegen en ondertussen weegt het mannetje al meer dan 220 gram!!
De afgelopen dagen heeft hij maar een enkel flesje gehad en gisteren zelfs helemaal niet, dus hij doet het hartstikke goed:-)

De andere kittens van de nesten van Flo en Tess doen het super. Ze zijn mooi rond,hebben nu al mooie warme kleurtjes en ze waggelen heel grappig door de doos.Mama Flo heeft het af en toe nodig om even uit de kraamkamer weg te zijn, dus geregeld staat de deur open en Flo wandelt dan even door het huis. Tess daarentegen heeft die behoefte helemaal niet. Zij komt echt alleen maar uit de doos om te eten, drinken en op de kattenbak te gaan. Tess is ook veel meer van het schoon likken van de kittens, terwijl Flo een geweldige melkbar is,vind ze dat poetsen geloof ik maar een beetje een overbodige luxe. Misschien is ze wel zo slim dat ze door heeft dat Tess daarin heel erg goed is en zo is het een geweldig goed samenwerkende eenheid tussen de twee poezen moeders!

Ondertussen heb ik besloten om het blauwe katertje wat Tiësto heette Armin te noemen. Ik heb genoten van Armin van Buuren zijn optreden op Kroningsdag en omdat ik Tiësto eigenlijk nooit hoor, vind ik dat ik het katertje Armin moet noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten