donderdag 13 oktober 2011

Speciaal voor Marja:-)

Vandaag gaat onze kleine Kiridh verhuizen maar zo heel erg klein is ze eigenlijk ook niet meer, dat is meer haar troetelnaam. Vorige week heb ik haar gewogen( voor het ontwormen) en toen waren alle 3 de kittens rond de anderhalve kilo, en je ziet ze groeien. Vooral Fynn lijkt elke morgen wel gegroeid als ik hem weer zie. Ik weet niet wat hij `s nachts allemaal eet, maar hij groeit er goed van:-) En mooi dat hij wordt....ik kan bijna niet wachten tot 30 oktober als ik met hem- en Tess- naar de show ga. Ben zo benieuwd wat ze over hem gaan zeggen.Gisteravond zat ik op de bank met zowel Fynn als Kiridh op schoot. Misschien dat Kiridh nog even wilde genieten van één van de laatste rustige schootmomenten bij ons in huis. Ze is zo`n ontzettend leuk poesje, ondeugend en ondernemend, maar dat in combinatie met haar aanhaligheid is echt een feestje. Wat zullen haar nieuwe eigenaren vanavond blij zijn dat ze haar eindelijk op kunnen halen. Het is maar goed dat ik Flo in het vooruitzicht heb want anders zou het veel moeilijker zijn om Kiridh te laten gaan.

En omdat Marja en Koos Rana ook al kennen vanaf het eerste begin; even een up-date: Het gaat nog steeds boven verwachting met de oude dame. Ze gaat elke keer mee naar het bos of de hei en daar loopt ze heerlijk te genieten. Soms maakt ze een huppeltje en zoms rent ze een stukje, maar ze loopt vooral heerlijk om ons heen te snuffelen op haar iegen tempo. Dat ze geniet zien we duidelijk aan haar. Als we later weer thuis zijn is het afhankelijk van haar lopen of ze 2 extra pijnstillers krijgt of dat ze gewoon `s avond bij het eten weer haar gebruikelijke dosis krijgt. We hebben echt wel weer wat moed gekregen dat ze het misschien nog wel een paar maandjes vol houd op deze manier, maar ergens in je achterhoofd blijft wel het besef dat dit tijdelijk is. Maar zo lang ze zo is; genieten we volop van ons witte DRIE-tal:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten