zaterdag 29 oktober 2011

(Asmara) Noa

Omdat ik zo veel leuke foto`s krijg én enthousiaste verhalen over de kittens van Tess en Zagato, ga ik daarvan maar eens wat op mijn weblog zetten. Ik ben zo blij met ons eerste nestje Somali kittens. Thuis verliep alles al zo goed en hebben we ontzettend veel plezier gehad van dit ondernemende drietal. Als je dan ook nog zulke leuke verhalen van de nieuwe eigenaren krijgt over hun nieuwe huisgenoot, dan is dat het mooitste wat je kan overkomen als fokker:-)

Goedemorgen Marjon,

Even een update over onze Noa.
Het gaat super. Het is een kleine dondersteen die alles leuk vindt. Vliegt als een eekhoorn door het huis en is nu ook (onder strenge toezicht) buiten geweest. Wat is de wereld dan opeens anders ;-)En wat heb jij haar goed leren jagen ;-) Ongelooflijk hoe Noa reageert op de vogels. In de Serengeti zou het niet misstaan. Zit er in gebakken hoor.
Noa eet alles en is super zindelijk.Zij is een allemans meisje maar heeft wel een sterke voorkeur voor Toos.
Na een uurtje dollen kan zij enorm slapen en doet dat het liefst in de armen, op de schoot, schouder of anders van Toos. Zalig uitrekken, spinnen en slapen.
Zoals je begrijpen zult, wij zijn erg blij met haar.

Ik hoop dat het ook goed gaat met de andere kittens.

Groetjes en tot de volgende mail ;-)

Ron en Toos


Ook over Darwin en Kiridh zal ik nog een verslag op dit blog zetten want die eigenaren zijn net zo enthousiast als "Ron en Toos".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten