donderdag 12 mei 2011

Fynn

Afgelopen vrijdag toen ik Tess naar Haarlem bracht, ben ik ook gelijk langs Alkmaar gereden om te gaan kijken bij het nestje van Lotje en Buddy, met daarin natuurlijk Fynn. Zo leuk om te zien, een doos met mama Lotje, haar 5 kleine poezies én Burberry- grote zus en pleegmoeder:-)
Burberry is zelf ook drachtig en ze oefent alvast flink met haar kleine broertjes en zusjes. Ook bij haar komen ze aan hun trekken want omdat ze al vrij ver in har dracht is, geeft ze melk. En dat is te zien aan het kleine spul, ze zijn allemaal mooi rond en al groot voor 2 weken. Prachtig van kleur ook en ik ben natuurlijk vooral geinteresseerd in de twee blauwe mannetjes. Ze zijn allebei mooi donker en één van de twee wordt ook al een beetje beige en dat betekend hopelijk dat de ondervacht mooi warm caramel kleurig gaat worden.
Jacqueline wil wel weten voor welk ventje ik wil gaan, maar dat is zo moeilijk, ze zijn nog zo klein en verschil in karakter is nog niet te zien. Maar.....als ik een poosje bij de doos zit blijft één van de mannetjes mij aankijken en dan is het duidelijk; dat moet Fynn zijn:-)
Over een maand gaan we weer kijken en dan zullen we zien of hij nog steeds mijn favoriet is want dan rennen ze rond en zijn ze heel anders om te zien dan nu.
Maar ik heb sowieso wel genoten van het zien van de kleintjes. Ben jaloers, wil ook kleine poezies in huis hebben, dus ik duim dat Tess drachtig zal zijn. Ik moet zeggen dat ze veel slaapt, dus dat zou een goed teken kunnen zijn, maar....dat blijft nog even afwachten.

Als ik naast de doos zit te kijken komt papa Buddy ook nog even kijken bij zijn kindertjes en dat is erg grappig om te zien. Ik hoop dat mijn Fynn op zijn vader lijkt want dat is echt een lieverd. Lotje trouwens ook want ze laat de kittens een poosje over aan pleegmama Burberry en komt even lekker op schoot liggen.
Ik ben dus helemaal enthousiast over dit nest en kan bijna niet wachten totdat Fynn groot genoeg is om te verhuizen. Eerst blijf ik hem nog volgen op fotootjes en begin juni gaan Lex en ik samen kijken. Echt leuk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten