zondag 30 januari 2011

Nogmaals Fay....

Nogmaals Fay, want ik zat net het laatste blog over Fay te lezen en dat klopt eigenlijk helemaal niet meer. Het gaat nl. helemaal niet goed met Fay. Ze is weer zeer gesterest en we hebben dan ook besloten om haar te gaan herplaatsen. Dat is niet gemakkelijk om te besluiten, maar een poes in huis hebben die niet gelukkig is in huis, is nog moeilijker. Daarbij hebben we ook nog de beslissing genomen om Nimah samen met haar te plaatsen. Ik hoop nl. een plekje voor Fay te vinden waar verder geen andere dieren zijn en om haar dan wel een maatje te geven mag Nimah mee. Nimah is nl. de enige van onze poezen die wel wel bij haar kan zijn zonder dat het spanning oplevert. Nimah zit nu lekker bij mij op de tafel terwijl ik mijn blogje typ en zij is ook een heel fijne poes. Ik denk dat deze twee erg gelukkig kunnen worden in een huis waar verder rust heerst. Natuurlijk zal ik ze missen, tenslotte zijn deze dames- en dan met name Nimah- de grondleggers van mijn cattery en alleen daardoor al bijzonder, maar ik wil vooral dat mijn beesten happy zijn en dat is Fay op dit moment zeker niet. We hebben nu al 2 maanden ellende in huis en dat is voor hun niet fijn, maar voor onszelf wordt dat op een bepaald moment ook niet houdbaar meer. Kortom...na heel veel denkwerk hebben Lex en ik besloten Fay te herplaatsen en dan dus samen met Nimah. Ik heb zelfs al iemand benadert waarvan ik verwacht dat zij ze wellicht wil hebben en ik wacht nu op haar antwoord. Ik hoop dat dit door kan gaan want dan komen ze bij iemand terecht waar ik geregeld van kan horen hoe het met "mijn"dames gaat.
Ik hou jullie op de hoogte!

1 opmerking:

  1. Vervelend om je katten ergens anders heen te moeten brengen. Nu zou ik er zelf ook redelijk gestressed door worden tussen al die (vooral de) honden en katten te mogen leven. Ik ben blij dat er katten zijn die dat met me delen.

    BeantwoordenVerwijderen