woensdag 2 februari 2011

Nimah en Fay

Vandaag heb ik het gehoord; Nimah en Fay gaan verhuizen. Begin maart is het zover want degene waar ze naar toe gaan verhuisd aan het eind van februari. Dan is het natuurlijk niet logisch dat ze nu al zouden verhuizen en dan, als ze net een beetje gewend zijn, weer moeten verhuizen. Nu kan ik dus aan het idee gaan wennen dat straks mijn 2 "oudste" poezen niet meer hier wonen. Dat ik zekerheid heb dat ze een goed nieuw huis krijgen is natuurlijk helemaal goed, maar ik zal ze wel missen. Nimah en Fay betekenen veel voor me en ook hebben ze veel betekend voor mijn cattery; Nimah is mijn eerste fokpoes, de moeder van Fay en de oma van Kioni. Gelukkig heb ik Kioni aan gehouden uit het laatste nest want nu kan ik toch verder met een poes uit mijn eigen lijn en uit Nimah en Fay.
Dat Nimah mee gaat met Fay is omdat Daphne waar ze naar toe gaan 40u werkt en dan zou het sneu voor Fay zijn als ze heel veel alleen zou zijn. Nu is Nimah mee als maatje voor overdag en `s avonds kunnen de dames dan lekker genieten van het gezelschap van Daphne. Reken maar dat zij 2 zeer aanhalige dames in huis krijgt want beide Abessijne dames zijn heerlijke poezen en ze zullen dan ook nog veel plezier aan Daphne gaan geven. Daar ben ik van overtuigd:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten