maandag 26 maart 2018

Het gaat heel goed

Het gaat heel goed met Mila en haar kittens.

Ze groeien goed en zijn ook levendig. Ze tijgeren al een beetje door de doos maar dat is voornamelijk om te zoeken naar de tepel van mama. Ik vind weer niets geen viezigheid in de doos; Mila werkt alles heel netjes weg. Wat een super mama is ze toch. En ze ziet er zelf fantastisch en tevreden uit!

Ik houd haar lekker boven waar het rustig is en ze zich niet druk hoeft te maken om indringers. Ze lijkt heel tevreden met deze regeling en regelmatig ga ik even bij haar zitten om naar de kittens te kijken en Mila lekker te aaien.

Het is moeilijk om namen te verzinnen voor het 3-tal. Dat is altijd lastiger als ik een kitten ga houden en ik overweeg zelfs om twee kittens te houden. Zowiezo het blauwe katertje als opvolger van Olle als dekkater, maar wellicht ook het wildkleur poesje. Ik heb Mila uit Zweden gehaald om nieuwe genen toe te voegen aan het Nederlands Somaby bestand en dan is één
nakomeling in de fok wel erg weinig. Een poesje uit dit nest zou gedekt kunnen worden door Arun, dus vandaar dat ik het zeker overweeg.

Het tweede poesje; blauw en Somali is in ieder geval beschikbaar want ik heb al heel wat blauw in huis; Fynn, Fiep, Arun en het katertje uit dit nest.

Zoals het er nu uit ziet zullen de namen; Káto( katertje), Keyah en Lewa worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten