donderdag 30 november 2017

Vandaag is Panya opgehaald

Mila, Panya en de katertjes
En we zullen haar missen....onze kleine dondersteen. Zo`n ondernemend en actief poesje als zij was hier in huis. Altijd klaar om te spelen met mij, de 3 katertjes van Mila of met mijn 3 jarige kleindochter Sarah. En als ze moe was dan kwam ze heerlijk op schoot liggen slapen. Misschien kwam het omdat ze alleen was nadat haar zusje Rafaa was overleden, maar met dit poesje kreeg ik echt een band. zo leuk en lief....de nieuwe mensen boffen maar met haar.

Over ander halve maand gaat één van de katertjes ook bij Panya en haar nieuwe gezin wonen. Panya is voor de jongste dochter en Ceasar- zoals het katertje zal gaan heten- is voor de oudste dochter. Hoe leuk is dat, straks 2 jongen Abessijnen die samen plezier kunnen maken en allebei een "vrouwtje"hebben om mee te kroelen.

Dus, ondanks dat ik haar ga missen, is dit toch waar ik voor blijf fokken; het plezier waarmee zo`n kitten wordt opgenomen in een nieuw gezin. Dat is daarvoor deze keer ook nog heerlijk vers gemaakte loempia`s kreeg was een heel lekkere bijkomstigheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten