maandag 27 november 2017

De katertjes van Mila

Ze zijn uit de doos gekomen!
En nu verkennen ze de huiskamer, klimmen overal tegenaan, zogen natuurlijk nog bij mama Mila maar eten ook brokjes, gebruiken het kattenbakje en slapen gewoon in een mandje in de kamer. Wat een verandering in hun jonge leventje.
Sinds donderdag zijn ze uit de doos. Eerst liepen ze heel voorzichtig en op hun hoede door de kamer. Maar dat is al aardig verandert hoor. Ze lopen al over Max heen en spelen veel met elkaar maar ook met Panya. Panya vind het heerlijk dat er 3 speelkameraadjes bij zijn gekomen al is ze soms wel wat ruw met het kleine volkje.

Het is fantastisch om te zien hoe snel zo`n kitten volkje zich ontwikkeld. Iedere keer geniet ik daar weer enorm van en vind ik het weer een wonder om te zien hoe dat elke keer weer in ongeveer
hetzelfde tempo verloopt. Oké, deze mannetjes zijn wat langzamer dan ik gewend was, maar ze zijn zo hard vooruit gegaan. Waarschijnlijk daagt de nieuwe, veel grotere, omgeving ze uit om van alles te gaan ontdekken.

Door omstandigheden is 1 van de 2 Abessijn katertjes toch nog beschikbaar. Ik maak me daar helemaal niet druk over want er komt echt wel een leuk plekje voor hem om te wonen. We hebben ook nog weken voor de boeg want ze zijn tenslotte nog maar 5 weken. De komende 8 weken mag ik nog lekker van ze genieten.












Gisteren is Beer opgehaald om te gaan wonen bij 3 soortgenoten
waaronder zelfs zijn broer Blu Azul. Ik kreeg gistermiddag al een filmpje hoe lekker hij rond liep te stappen en vanmorgen een foto waarop hij aan het eten is.....samen met de 3 anderen. Hoe geweldig is dat. Hij is zo snel geaccepteerd in zijn nieuwe groep. Het scheelt natuurlijk dat Beer altijd samen heeft geleefd met Olle en dus niet beter weet dan dat er gezelschap is en de 3 katers waar hij nu woont zijn ook altijd met meer geweest en zien Beer kennelijk als een prima aanvulling van hun "vrienden club".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten