vrijdag 24 november 2017

Plannen....

Plannen op kattengebied....

Het is een goed teken als ik plannen maak....en dat doe ik!

Afgelopen woensdag is Beer gecastreerd. Hij had geen dekkingen meer gepland staan, hij wordt in mei 3 jaar en is dus toe aan het wonen in een gezin toe en hij is zooooo gek op aandacht dat zijn tijd gekomen was. Balletjes eraf en verhuizen naar een nieuwe plek waar hij volop aandacht kan krijgen.
Die plek diende zich aan doordat een bekende van mij me eraan herinnerde dat Beer zo goed op haar man reageerde toen ze hier waren. En ook dat zij ook nog een broer hebben van Beer; Blu Azul. Of ik toch vooral aan hun wilde denken als ik Beer zou gaan herplaatsen.
Toen was het snel voor elkaar. Beer onder het mes en zondag gaat hij naar zijn nieuwe thuis verhuizen.

Olle( met Beer erachter)
Ook voor Olle heb ik al een nieuw thuis voor als hij straks gecastreerd is. Hij gaat in Amsterdam wonen bij mensen die ook al een Somali kater van mij hebben en op zoek waren naar een "gelijk
gestemd"maatje voor Darwin. Ze moeten nog even wachten want Olle heeft nog 3 dekkingen op zijn programma staan. Een buitendekking( dus aan een poesje van een andere fokker) en voor mijn beide dames Fiep en Mila nog een dekking in april/mei.
Hopelijk heeft Mila dan ook een katertje in haar nest want dat zal dan mogen blijven als volgende generatie dekkater. Hij zal dan samen gaan wonen met een katertje wat al is geboren bij mijn vriendin Astrid; Arun. Arun is een zoon van Beer en Astrid`s poes Bindi, en hij is blauw en een Abessijn.

Woland Betty Boop
Het zou leuk zijn als een katertje van Mila en Olle dan een Somali zou zijn in een ander kleurtje. Dat katertje wil ik Toto gaan noemen en Arun en Toto zijn dan samen mijn nieuwe generatie dekkaters en zullen, net als hun vaders Olle en Beer, samen gaan wonen in het kater verblijf.

In huis heb ik dan nog Fynn, Noes, Fiep en Mila dus is er nog 1 plekje over. ( Ik houd me aan het maximum wat Lex heeft gesteld van 7 katten in huis). En ook voor een nieuw poesje is er al een plan. Ik wacht op een poesje uit Italië van Betty Boop en Artú. Betty Boop is uit de lijn van Flo en Fynn. Er is een poesje naar Italië gegaan-
Woland Artú
Adèle, dochter van Flo en Fynn- en Betty Boop is daar een kleindochter van. Ik vind het heel leuk om weer iets van die lijn terug te krijgen en dus heb ik contact gezocht met die Italiaanse fokker. Als Betty Boop krols wordt zal ze gedekt worden en dan hoop ik op een poesje in het nest want dat zal dan hier bij mij komen wonen.

Plannen zat dus :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten