dinsdag 6 december 2016

Ze groeien zo hard....

Etosha
Het gaat echt heel goed met Fiep en haar grote gezin. Alle 5 de kittens groeien gelijkmatig en dat is mooi om te zien. Ze beginnen door de doos te "schommelen" en al een klein beetje te spelen met elkaar. De 2 katertjes van Fiep zijn vrijdag 2 weken geworden en de poesjes van Noes zijn morgen 2 weken.

Ik kan met plezier een poos bij de doos zitten om te kijken naar het kleine, wriemelende spul. Als Fiep erbij komt hoor je gelijk van die kleine kreetjes.....joepie, de melkbar gaat open.
Saadani

De 3 poesjes van Noes zijn alle 3 al besproken en het leuke is dat samen met 1 van de poesjes, ook een katertje gaat verhuizen. Gezellig samen naar een nieuw thuis. Dat duurt natuurlijk nog tot eind februari, maar het is leuk om al te weten waar een kitten heen gaat en dat ze samen gaan vind ik helemaal leuk.
Erindi
Ook Etosha heeft haar nieuwe thuis al gevonden, Erindi blijft bij mij, Akiki of Rafiki gaat samen met Saadani verhuizen, dus dat betekend dat er nog 1 katertje beschikbaar is. De mensen die twee kittens nemen komen ws eind december kijken en besluiten dan of ze het Somali katertje- Akiki- of het Abessijn variant katertje- Rafiki- nemen.

Ik heb vanmiddag even de logeerkamer schoon gemaakt en geprobeerd om toen ook even wat foto`s en filmpjes te maken van Fiep met haar kleine grut. Een foto talent ben ik niet, maar om een indruk te krijgen toch wat foto`s van het kleine spul. De filmpjes zet ik op mijn facebook pagina van Cattery Bahir Dar.

De foto`s van de beide blauwe katertjes zijn echt niet leuk geworden, dus die moet ik opnieuw maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten