dinsdag 20 december 2016

Noes en Mila

Ondertussen speelt zich beneden in huis ook nog van alles af.

Mila is nog steeds niet op haar gemak met Noes en dat is erg vervelend. Ik heb Mila eerst de tijd gegeven om aan Fynn te wennen, want dat is het meest gemakkelijk. Fynn is door niets of niemand van zijn stuk te brengen en dus mocht hij als eerste samen met Mila.
Mila heeft er een maand over gedaan om Fynn leuk te gaan vinden en dus was het tijd om Noes- die ondertussen bevallen was én hersteld van de keizersnede- te gaan introduceren. Nou dat valt niet mee....
Mila gaat gelijk zitten brommen tegen Noes en Noes vind dat wel een leuke uitdaging. In het begin zat ik er steeds met mijn neus bovenop want de dames waren het dan ineens zat samen, en vlogen elkaar in de haren. Iedere keer dus Mila en Noes weer apart gezet, vooral als ik er niet bij was zoals `s nachts. Sinds een paar dagen gedogen de dames elkaar en dus laat ik ze met z`n 3en bij elkaar; Noes, Mila en Fynn. Fynn is nog steeds rustig als altijd maar beide dames zijn er nog niet uit....is die ander nou leuk of toch niet. Dus wordt er nog steeds gebromd en af en toe komt het tot een confrontatie waarbij vooral Mila heel hard schreeuwt. Maar ik zie eigenlijk geen verwondingen en daarom heb ik besloten dat de dames het maar uit moeten zoeken samen.

Ik heb nog nooit een nieuw kitten gehad wat zich zo moeilijk laat introduceren in huis. Ik was juist altijd onder de indruk van hun vermogen om zich snel op hun gemak te voelen.
Mila heeft bij haar fokker alleen met haar broertje en zusje gezeten en ik heb het gevoel dat haar dat nu nog steeds parten speelt. Ze heeft geen kennis gemaakt met andere poezen behalve haar directe "gezinnetje" maar dat maakt- volgens mij- dat ze nu moeite heeft om zich aan te passen.
Maar we hebben geduld en langzaamaan hoop ik dat de dames gaan ontdekken dat een andere poes ook plezier kan betekenen.

En dan komt Fiep met haar kroost naar beneden......dat wordt ook weer een uitdaging.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten