maandag 12 december 2016

Het is genieten!!

Het wordt alleen maar leuker! Ik kan echt bij de doos zitten en alleen maar kijken. Zo grappig hoe ze door de doos waggelen, al een een beetje spelen en vooral graag willen slurpen bij mama Fiep. Als zij in de doos springt wordt ze bijna aangevallen door de hongerige kittens. Het is dan ook een gewriemel en een duwen en trekken om de goeie tepel te pakken te krijgen.
In het weekend heb ik een grotere doos voor ze klaar gemaakt zodat ze meer ruimte krijgen en zo kunnen wennen aan veranderende omstandigheden. Zo zal hun wereld steeds groter en uitdagender worden. Ik heb er ook een speelkleed ingezet en dat vind nu vooral Fiep heel erg leuk haha
Akiki



De foto hierboven laat het blauwe katertje Akiki zien. Hij is donkerder dan zijn kortharige broer Akiki, maar dat is één van de verschillen tussen de Aby variant en de Somali; als kitten begint de Somali veel donkerder dan de Aby var en het vachtje van de Somali glanst veel meer dan het vachtje van een Aby var kitten. En daaraan moet ik- als fokker- dus zien of het Somali`s en/of  Abessijn variantjes zijn in het nest. Ik begin dat steeds eerder en beter te zien.

Links zien jullie Etosha- het sorrel poesje- en in het midden Saadani- één van de chocolat poesjes. Rechts onderin zien jullie nog een klein stukje van het donkere ruggetje van Erindi.
En het grotere blauwe koppie is van Rafiki, het kortharige( Aby var) katertje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten