zaterdag 15 oktober 2016

Zweden

Gisteren zijn mijn dochter Jessie en schoondochter Samenda vertrokken naar Zweden!
Nog een beetje gespannen
Omdat ik zelf geen 3 dagen van huis wilde zijn ivm de gezondheid van Lex, heb ik Jessie en Samenda gevraagd voor mij naar Zweden te gaan. En dat wilde deze twee toppers wel doen!!

Vrijdag ochtend om half 5 is Jessie vanuit hier vertrokken met een auto vol met spulletjes voor Raksha om Samenda op te halen en de lange trip naar Stockholm te gaan maken. Onderweg ging het zeer voorspoedig en dus schoten de dames lekker op. Helaas hadden ze in zweden een uur file waardoor ze rond 20 u aankwamen bij het hotel.
Al veel meer ontspannen

Onderweg heeft Raksha het fantastisch gedaan. De eerste anderhalf uur was het miauwen, maar daarna raakte ze steeds meer ontspannen. Ze zat eerst lekker in het reismandje met de deurtje open en langzaamaan is ze daaruit gekomen om rond te kijken in de auto, op schoot te zitten bij Jessie en Samenda én om het kattenbakje te gebruiken!! Wat een knap poezenkind om zo ontspannen te reizen terwijl je opeens uit je vertrouwde omgeving wordt gerukt en waar je hele dag vol is van nieuwe dingen. Heerlijk dat relaxte karakter van de Somali.

Raksha op schoot bij Samenda
De Zweedse fokker was even voor Jessie en Samenda aangekomen bij het hotel en de ruil was snel een feit. Helena blij met haar Raksha op pad en Jesse en Samenda met Mila inchecken bij het hotel. Mila even laten wennen, nog even in het restaurant eten en daarna vroeg slapen want dit was een lange dag.
Mila heeft de hele nacht tussen de dames in gelegen. Vanmorgen heeft Mila al wat gegeten en het kattenbakje gebruikt, dus dat klinkt allemaal heel goed.
Mila bij Jessie op bed

Jessie en Samenda gaan vandaag lekker Stockholm in om de stad te bekijken, vanavond weer vroeg naar bed en dan heel vroeg in de ochtend weer op weg naar Nederland. Morgen avond kan ik dus eindelijk zelf mijn kleine poezenkind zien. Ik kijk er naar uit!!

Ontspannen meisje
Ik heb in ieder geval al wel gezien dat ze een heel mooi meisje is, met een lieve blik in haar ogen. Dat gaat helemaal goed komen. Hoewel ik het heel gek vind dat ik zelf niet mee ben om Mila op te halen en Raksha weg te brengen, heb ik 100% vertrouwen in mijn meiden dat ze dit helemaal gaat lukken.
Bedankt lieve meiden!! Hou van jullie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten