vrijdag 25 januari 2013

Frodo( Trevis) en Logan

De berichten over de beide heren zijn positief!
Frodo doet het goed in zijn nieuwe thuis. Hij is relaxt en bekijkt zijn nieuwe vriendinnetje Lucy me interesse. Helaas vind zij Frodo nog maar een vreemd ventje en dus wordt er veel geblazen maar Frodo trekt zich daar weinig van aan- zoals een goeie Somali hoort te zijn; relaxt en hij wacht zijn kans wel af. En die kans op vriendschap gaat vast komen hoor:-)
De nieuwe mensen van Frodo zijn ook al helemaal verliefd op hem en hij heeft zijn plekje gevonden! Altijd goed om te horen dat het goed gaat met een kitten wat is verhuisd wan als ik dat soort berichten hoor laat ik hem met een gerust gevoel los.

Het loslaten van Logan kost wat meer moeite omdat Logan een moeilijkere start maakte. Ik had al verteld dat Logan veel last had gehad van de diarree toestanden en dat hij daardoor behoorlijk in had geleverd. Dat betekende dat ik een klein ventje van net geen kilo weg ging brengen en dat is dan wel even lastig.Liefst zie je natuurlijk een flinke sterke knul verhuizen, maar het feit dat ik Nick en Alicja goed ken maakte dat hij toch ging verhuizen. Ik heb me echt verbaasd over Logan toen we eenmaal bij Nick en Alicja waren; wat een stoer ventje. Hij ging gelijk wat eten en daarna op ontdekkingstocht door de huiskamer en het verdere appartement. Overal liep hij gelijk al achter ons aan en ook deze keer was hij helemaal ontspannen bij Nick op schoot.Ook hier zagen we dus gelijk het Somali karakter:-)

De dagen daarna heb ik veel contact gehad met Alicja want het liep niet helemaal lekker met Logan; hij kreeg weer diarree en hij mauwde best veel en anders sliep hij veel. Hij leek niet helemaal fit. Mijn idee was dat het ws. de stress van het verhuizen was waardoor hij een terugslag kreeg en hoewel het best moeilijk is moesten Nick en Alicja het even aankijken of het beter werd voordat we hem weer op speciaal voer zouden zetten. Gisteren kreeg ik gelukkig goed bericht.Logan was weer veel meer aan het spelen, hij oogde fitter en Alicja vond een paar dikke drolletjes in de kattenbak! Hoe blij kun je zijn met een echt drolletje;-)Behalve de toestanden rondom de diarree van Logan is ook daar al duidelijk dat ze gek zijn op het kleine ventje en er word al goed van hem genoten!

Ik heb nog geen fotootjes van het kleine spul in hun nieuwe huis,maar als die er zijn zal ik ze natuurlijk op mijn weblog plaatsen.

Zondag is het zover dat Sharan gaat verhuizen. Samen met Lex gaan we haar weg brengen naar Venlo zodat we ook van haar kunnen zien waar ze komt te wonen. Als het goed is worden er deze week kittens geboren in Sharan haar nieuwe huis en dat is natuurlijk heel leuk want dan kunnen we die ook gelijk bewonderen....en ons "verwonderen".....in dik drie maanden van zo`n kruimel van ong. 100 gram groeien naar een ondeugend en speels kitten van 1400 gram. Wat een ongelofelijke groei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten