maandag 25 april 2011

Hij is geboren.....


De kleine Fynn is geboren op 21 april. Mijn kleine blauwe ventje is één van 6 kittens die door Lotje op de wereld zijn gezet. Helaas heeft één kleintje het niet gehaald, maar de andere vijf doen het goed. Er zijn 2 wildkleur kittens en 3 blauwe kittens waarvan 2 katertjes. Dat betekend dat ik nog niet weet welk kitten mijn Fynn gaat worden, maar dat is nu ook nog helemaal niet belangrijk. Eerst maar zien dat al het kleine spul het gaat halen en gezond blijft en dan zien we over een paar weken wel welk ventje hier komt wonen over een paar maanden.
Ik ben er helemaal opgewonden van want ik heb er zo`n zin in om weer een kleine Somali in huis te krijgen:-)
Veel heb ik er verder ook nog niet over te vertellen, maar ik wilde het toch alvast met jullie delen.
Mocht je op de site willen kijken van de cattery waar het nestje is geboren; kijk dan op http://www.vanhetgildenhuys.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten