donderdag 21 april 2011

Ze zijn er weer......

Wie??!!
Guus en Loes zijn er weer. Ze zijn weer opgedoken in de vijver na een winter in de bodem te hebben gerust. Voor Guus is dit de tweede winter die hij heeft overleefd, dus dat is al wat minder spannend, maar voor Loes werd dit de eerste winter en zij is ook een stuk kleiner dan Guus. Ik weet niet of dat wat uitmaakt, maar ik was extra blij toen ik Loes ook weer zag zwemmen in de vijver. Met dit mooie weer wordt er volop gezond op de kant. Heerlijk tussen het struikgewas zitten Guus en/of Loes dan heerlijk met hun schild in het zonnetje Ik wil er wel een foto van maken, maar als ik in de buurt kom en ik beweeg te veel dan schrikken ze en duiken ze gelijk de vijver weer in. Ik ga natuurlijk zeker nog proberen om een foto van ze te maken. Ik denk dat Guus en Loes een fijne zomer tegemoet gaan want de vijver raakt al weer lekker begroeit en behalve schildpadden voer eten ze ook graag aan de planten in de vijver.
Ja ik ben blij dat ze er weer zijn. Ik geniet van het feit dat ze het weer hebben overleefd en moet lachen als ik die domme koppies boven de waterspiegel uit zie komen:-)
Zoals jullie kunnen zien is het gelukt om een paar leuke foto`s van Guus en Loes te maken. Op 22 april was het weer zo mooi dat ze zich veel ieten zien. Ze zijn gek op het zonnetje en daardoor kon ik wat foto`s maken.

2 opmerkingen: