woensdag 2 oktober 2019

Arun met dekpensioen

Arun
Binnenkort is het zover en is ook Arun dekkater af.
De laatste twee poesjes op zijn lijst met dates zijn allebei drachtig en dus kon ik gaan plannen dat Arun gecastreerd wordt. Ik heb met Margriet- waar hij gaat wonen- een datum afgesproken voor de verhuizing en dat wordt zondag 6 oktober.
Ik heb de afspraak voor de castratie gemaakt voor 4 oktober.....op Dierendag levert Arun zijn "mannelijkheid" in haha, wat ben ik toch een bruut...

Omdat Arun nog heel was heeft hij onverwacht nog een poesje gedekt eind september.
Happy
Er was al een poosje duidelijk dat Xenia- van mijn vriendin Gea- zou komen voor een dekking van Happy. En Xenia was krols. Nu heeft Gea enkele jaren geleden Suus van mij gekocht en bij Suus is het erg slecht te zien of ze krols is. Omdat Xenia wel krols was heb ik Gea gevraagd om Suus ook gewoon mee te nemen want....meestal worden de poezen in huis ongeveer op hetzelfde moment krols en dus zou het me niets verbazen als Suus stiekem ook krols zou zijn. En omdat Gea uit Groningen moet komen is het helemaal niet verkeerd
Xenia
om 1x te rijden voor beide dames.

Omdat Suus verwant is aan Arun- zij is zijn tante- moest het plan voor Xenia aangepast worden en zij kwam dus bij Arun voor de dekking en Suus bij Happy.
Ik heb Arun en Happy eerst naar buiten gedaan om de dames even tijd te geven om te wennen aan de nieuwe ruimte met al zijn "heerlijke" kater geurtjes. Gea en ik hadden toen al het idee dat Suus krols was. Gelukkig is Suus al eerder gedekt geweest en dus wist ze wat er moest gebeuren want voor Happy was dit de eerste keer. Nou ik geloof dat Suus erg duidelijk was want een uur nadat we ze bij elkaar hadden gezet kwam er een flink geschreeuw uit de kamer bij Happy en Suus. De eerste dekking was een feit.

Bij Arun en Xenia was het andersom; een ervaren kater met een onervaren poes. Ik heb geen
Suus
dekkingen gehoord of gezien, maar ik heb wel het idee dat er gedekt is want Arun had duidelijk veel belangstelling voor Xenia. Arun heeft alle poesjes die hij heeft gedekt gelijk drachtig gemaakt dus ook voor Xenia heb ik goede hoop dat het is gelukt.
En nu is het dus afwachten. Er is een dikke week om en dus moeten we nog anderhalve week
wachten tot we roze tepeltjes kunnen zien. Ik hoop zeker dat het bij Xenia en Arun is gelukt want dat is zijn laatste dekking geweest. Vanaf vrijdag is hij "kater-af" en mag hij lekker in huis gaan wonen bij nog een Somali kater, 3 poezen en bij Margriet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten